vrijdag 22 oktober 2010

Van Dat Harm Niet Meer De Goeie Vraag Mag Doen

Nou kijk. Is dat. Dan heb je de mensen, met dat ze de vragen hebben. En die mensen die denken dan van ja hallo leuk dat ik de vragen heb maar de antwordt die is ook wel een keer van dat je denk dat ja daar woord dat je blij bent. En dan die mensen die doen dan inlog op de goede vraag  en dan de vraag intoesten met de toestenbrod en dan heb je de andere mensen en die heeft de antwordtels en denkt dan is er nou nooit dat iemand de vraag heb en dan ineens wel en dan geeftie de antwordt. Is de goeie siesteem.
En dan dat iedere dag dat dan kom ik, dan ben Harm Dekker, ik dan dus dat ik bij de Spar komp om te werk met de lege vaksen en dan de kklanten en die vinden de dingen niet en dan hupsekadereetje daar is de Harm met de spullentjers en de vakken weer vol en iedereen van de funsjop en de ecolomie weer dat die het doet.
En dan dat tussen de lege vaksen door dan doet ik de vraag antwoordspel op de goeie vraag. Want de mensen die hebben de hulp en dan graag dat ik die geeft.
En! Toen! Ja Nee Zeg!
Toen zee de mensen van de goeie vraag die doen datsof ze alles weten maar is helemaal niet zo want dan geven ze zellf wel de antwoord goddoimmeneetje die doen dan zeggen dat ik, dat is Harm, dat ik de mensen niet meer mag helpen vanswegens dat want dat zeggen ze dfat ik de fansetie taal tik of zo! Maar is de bruutze jokkebrok! Ik tiep al;leen de Needrelands en dan ook nog op de goeize vraag met dat de spelingcontroleur dat die keek vcan dat de woordtenz wel klopt.!  EN DAN DOENZE ME DRUIT GOOI! En terwijl de hele tijd dan zeggen de mensen van goeie antwordt warm en dat ook van de beste antwordt gekoos en zo en dan toch dat ze ze3ggen van joh ik snap jou niet en optiefteren ofzo.
Nou. Dat ze gewoon dat ze niet leren begrijpelijk lezen, dat is niet dat ik niet gewqoon kogelentard de waarhijs verteel.
dus.

2 opmerkingen:

  1. Dat is jammer,want al staat er een taalfout in of de zinsconstructie loopt anders dan kan het nog wel een waardevol antwoord zijn.
    Nou succes met deze blog!gegroet door Flyingcrow

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Harm Dekker, wij waren echt fan van jou op Goeievraag.nl . Je hebt ons zo veel geholpen met je antwoorden! HET IS EEN SCHANDE DAT JE ER NIET MEER OP MAG!! Behalve informatief waren je antwoorden zeer vermakelijk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen