donderdag 3 februari 2011

zoetofzout

Nou kijk.
dat dan lees ik nog de goedste vraag maar dat niet meer met de antwordts want dat mag nietmeer is wel jammer maja dat dan zijn ze met groene jaloes vanswegedat ik dan begrijpelijk schrijf maar dat zij niet begrijpelijk lezen kunnen en dan zie ik zomaar dat staat er de vraag van (moet ik effe overtiksen leddop!) http://www.goeievraag.nl/vraag/vrouwelijk-nat-zoet-mannelijk-nat.128808 waarom is dat de vrouw van zoet smaak en de man van zout.
Dus ik doetdan meteen denken zo van jamaar hoe doe jer dat dan weten want is dat je dan van allebei proeft en dat mag niet want betekendat je doet in ieder geval dat je bent dan halfd de homo en dat mag niet van de bijbel maar wel van mij hoor want ik ook de homo sapies.
En bovendien is ook niet goed want zeggen ze altijd van dat de vrouw die smaak naar de vissen en is nog nooide zoetevis geweest maar wel de zoetwatervis maar die is toch niet zoet want de zoet water is gewoon met zonder de smaak.
en dan ik weer uitproberen met effe diep bukken en dan dat mevrouw Harm, dat isNeel, dat is me vriendin, dat die smaak niet naar de haring en niet naar de mosselen maar dat is ook niet vis en niet naar de maakreel en niet naar de paling ook niet de gerookte terwijl is gek want dat wel gerookt is met de pakje op de dag en dan saves ook een paar en ook niet naar de salm en ook niet naar de voor el en ook niet naar de kabeljou en ook niet naar de zeewolf en ook niet naar de zeeduivel en ook niet naar de snoekbaarts en ook niet naar de ganale en ook niet naar de roje poon en ook niet naar de tonein en ook niet naar de zwaatvis en ook niet naar de tong is gek want doe wel met de tong proefen en ook niet naar de schar en ook niet naar de sardienes in olie nen ook niet naar de sardines in tomaat en ook niet naar de sardines met olijf en knoflook en ook niet naar de tielapieja en ook niet naar de pagasjus en ook niet naar de iglo ze visstik.

1 opmerking:

  1. Me vrouw Annie die zeg net ze zit je wip log te leeze en dan dat ze raar kijkt en zeg ze tegen me Henk het is al sof jij deeze wip log gesgrefe heb je hep de zelvde steil. Dus ik wat bedoel je lijp weif nou en toen leesde ik tog maar en wattenfuk tis net al sof ik me eige sgreifsel lees echt ! Nou toen werd ik niesgiergs en leesde ik ook al je andere wip loggen ik mos best lachu. Toevalig wer ik ook bei super mart maar dan de lild. Is makkeluk ik hoef al een maar de pelets op ze plaats te zetten met de pelet wagen. Maar nou ik mail je laater nog want ik sgoon maken is me andere werk ik werk best hart en Annie ruik ook niet naar vis aleen soms.

    BeantwoordenVerwijderen