dinsdag 12 april 2011

Tussendetijdelijkse updeet

Nou mensen, het is besdruk met dat de spar veel met werk is en dan ook de over de werk en de gewoon de werk en dan vandat wegens met dan zijn de mensen ziek en dan doen ze de spulle pikke en dan de onslaat en ja jeezeg dan moet ik dat al de werk doen en de spar nou is niet leuk zo meer hoor want dat niet eens meer de tijd voor dat de interwepzen bekijken of achter de pellet metde komkomerts even draan zitte ofzo.
Dus dan dat iedereen denke maar joh Harm doe je nog wel es schrijfsel op de blogspod want je ziet er nooit meer niks niewigs dus dan nu dat je dan weet komt vandat de druk is met wel `veel te doen en mevrouw Harm, dat is me vriendin, die heet Neel, die zeg ook al joh Harm is niet kan zo langer want me rug is bekant al zwart want je heb de tijd helemaal niet meer of soms wel de tijd naar niet de puft om dan de rug in te soppen onder de does en dat is nog wel zo leuk en ook lekker nou dag.

3 opmerkingen:

  1. Hee Harm hoe isut je doet nooit nie meer sgrijfe op je bloch hiero .werk je noch steets bei de spar ik ook bei de lild. Ik mag nou de rolketeeners uit de vragwaage halen best vet.Me vrou annie heb der lippe laate boot okse want allemaal rimpols Ik zeg tegen der ik zeg dan kenje beter je hele kop boot oxe dat von ze niet leuk maar lache jo. Nou ik hoop van dat je weer is gaat sgrijfe want is al teit luik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leer eerst eens normaal Nederlands schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Harm hoe is ie? Dit is Henk van de lidel jeweet toch nou ja niet meer de lidel want ben nu bij de jumbo want omdat ze me bij de lidel zeide van henk je mag hier nooit meer kome. En terwijl ik niks dee nou ja ze zage me in het magezijn achter de suifel pelets toen ik aan jannie vankassa 4 stond te fantsere en nou ja had hem uit me broek snappie.

    Maar dus nou bij de jumbo daar is echt lachu maar soms snappik het niet. Want kijk de jumboo heb die zeve zekerheten voor dat ze die klante tevreten houwe.met alsvan die reegels waneer je iets vind met de houtheitsdatem van is van vedaag of geloof ook morge dat je dan gratis kreigt. Maar dan kreig je niet die bootschap van die datum maar een niewe die niewere datum heb. Maar das tog raar want die met die houtheisdatem van vedaag is tog niet dat het rot is of zo? Waarom vekope ze die niet meer dan.
    En o ja met die rotte fruid of groente. Dat as je bent klant en loop in de jumbo en je denkt van hee ik wil sienasappels en dat je dan die sienesappels een voor 1 in zoon zakje doet en de derde is rot of de vierde of nou ja maakt eigelijk niet uit als der maar een rotte tusse is dat als je dan naar iemand van de jumbo loop en zegt van hee die sienesapel is rot dan moet je zegge van okee sorrie en dat je dan een papiere zak moet neme en dan vulen met andere groente of fruidt die je niet eens weet of die klant die wel nodig heb. Ik zeg das raar toch ja toch ?
    Nou en dus laats zag ik die wijf die loop wel vaker in de jumbo te zoeken of dat ze rotte groente ziet. Maar nu had ze rote benaan bij haar en die stopt ze bij onze banane en loop ze naar mij en zegt van dat is rotte benaan enh ik wil me gratis zak met gronte en fruit,
    Maar henk dat ben ik is ook niet van gister dus ik zeg tege haar van jij kutweif je loop hier als steets van te kijke of voor roote frut en groente en nou leg je der een benaan van je zelluf tussen dus opzaute uit de jumbo
    Nou en dus toen ging ze naar Jefrie dat is de sjef van de jumbo en zei van die lul zeg ketweif tege me en toen keek jefrie heel boos naar me en toen zij die dat henk jij hoef morge niet meer op je werk te kome.
    das gaaf toch zoon goeie baas die je vrij geeft als omdat je eerluk ben ja toch.
    Nou dit is weer een hele lange verhaal treweil ik zij nog tegen me vriendin van hee as (das me niewe vriendin maar ze heet Astrid maar ik noem der as en dat vint ze niet leuk lache toch) dus ik zei hee as hoe zou het met die harm deker zijn. Maar ik hou het kort. En nou ja dat is dus niet gebeurt.As heeft trouwes net als me ex dat ze naare vis ruik heb jij dat ook met mevrou dekker?

    BeantwoordenVerwijderen